flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про канцелярію

25 грудня 2012, 10:14
ПОГОДЖЕНО                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова                                                                                      Керівник апарату
Очаківського міськрайонного суду                                        Очаківського міськрайонного суду
Миколаївської області                                                             Миколаївської області
___________________В.М.Степанова                                    _____________Чудіна С.Є.
                                                                      
 
 
 наказ від 10.12.2012 року № 253
 
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про канцелярію Очаківського міськрайонного суду
Миколаївської області
 
1. Загальні положення канцелярії
 
1.1. Положення про канцелярію Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області (далі Положення) встановлює єдині засади діяльності, обсяг посадових обов'язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність працівників канцелярії Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області. 
1.2. Канцелярія Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області  (далі - канцелярія) утворюється та функціонує в структурі апарату суду відповідно до ст. 149 Закону України «Про судоустрій і статус суддів».
1.4. Положення про канцелярію затверджується наказом керівника апарату суду за погодженням з головою суду.
 1.5. Зміни і доповнення до Положення вносяться керівником апарату суду за погодженням з головою суду.
 1.6. Структура, чисельність працівників канцелярії визначаються штатним розписом та структурою Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області, затвердженими у встановленому законом порядку територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Миколаївській області і мають забезпечувати якісне виконання покладених на канцелярію завдань і функцій.
 1.7. Робота канцелярії ведеться згідно затверджених планів роботи суду.
 1.8. У своїй діяльності канцелярія керується Конституцією України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу»,«Про засади запобігання і протидії корупції», іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Верховної Ради України, наказами, інструкціями та рекомендаціями Державної судової адміністрації України, Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді, рішеннями органів суддівського самоврядування, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
 
 
2. Завдання та функції канцелярії
2.1.Здійснення прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду: позовних заяв, скарг, заяв тощо.
2.2. Ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.
2.3.Облік та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.
2.4.  Направлення судових справ із скаргами до судів вищих інстанцій.
2.5. Своєчасне та якісне звернення судових рішень до виконання.
2.6. Відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.
2.7.  Ведення документів первинного обліку, відповідальність за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення.
2.8.  Контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проведення аналітичної роботи щодо строків здачі справ до канцелярії суду, підготовка відповідних пропозицій з удосконалення цієї роботи.
2.9. Подання керівнику апарату суду пропозицій щодо складання номенклатури справ суду, їх узагальнення.
2.10. Підготовка та передача до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.
2.11. Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.
2.12. Належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії.
2.13. Ведення обліку та контроль за виконанням судових доручень, що
надійшли з інших судів України та іноземних держав.
2.14. Ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.
2.15. Виконання доручень керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії.
2.16. Забезпечення своєчасного надходження позовних заяв та іншої кореспонденції до суддів.
2.17. Забезпечення ведення контрольних журналів суддів.
2.18. Забезпечення внесення до обліково-статистичних карток інформації та оформлення обкладинок судових справ.
2.19. За дорученням керівника апарату розгляд звернень та підготовка проектів відповідей на них.
2.20. Організація роботи архіву суду.
2.21.  Забезпечення зберігання документів, які надійшли до архіву суду.
2.22.  Приймання на зберігання від відповідних працівників апарату суду судових документів, що закінчені діловодством.
2.23. Здійснення контролю за систематизацією, розміщенням та обліком справ, які здані до архіву, виконання цієї роботи.
2.24.  Підготовка зведених описів справ постійного і тимчасового термінів зберігання, актів для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також участь у роботі з експертизи цінності архівних документів.
2.25.  Приєднання до судових справ, які зберігаються в архіві суду, документів, що підтверджують виконання судових рішень.
2.26. Підготовка необхідних довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, ведення їх обліку.
2.27. Розробка заходів, спрямованих на вдосконалення діловодства, організацію роботи з документального забезпечення діяльності суду.
 
  3. Організація роботи канцелярії
 
3.1. Канцелярію очолює старший секретар суду, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом керівника апарату судуз дотриманням вимог законодавства про державну службу та трудового законодавства.
 3.2. Старший секретар суду планує та здійснює керівництво роботою канцелярії і відповідає за виконання покладених на канцелярію функцій і завдань.
 3.3. У разі відсутності старшого секретаря суду його обов’язки виконує секретар суду.
 3.4. Старший секретар суду безпосередньо підпорядкований голові суду, керівнику апарату суду.
 3.5. Працівники канцелярії призначаються на посади та звільняються з посад наказом керівника апарату судуз дотриманням вимог законодавства про державну службу та трудового законодавства.
 3.6. Функціональні обов'язки,працівників канцелярії визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються наказами керівника апарату суду.
3.7 Працівники канцелярії відповідно до їх прав та обов'язків, визначених посадовими інструкціями, наказами, розпорядженнями керівника апарату, вносять до бази даних автоматизованої системи документообігу передбачену Положенням «Про автоматизовану систему документообігу суду» інформацію та згідно із законодавством несуть відповідальність за її достовірність.
3.8. Документація канцелярії ведеться відповідно до установленого в суді порядку та згідно із затвердженою номенклатурою справ, Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді.
 
4. Права та обов’язки працівників канцелярії
 
4.1. Працівники канцелярії мають право:
- користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу» та іншими актами законодавства;
- на соціальний та правовий захист відповідно до свого статусу;
- за дорученням керівництва суду представляти інтереси суду в підприємствах, установах та організаціях, органах влади з питань, що належать до їх компетенції;
- отримувати матеріально-технічне забезпечення для виконання покладених на них обов'язків та завдань;
 - в установленому порядку отримувати від працівників суду інформацію, необхідну для виконання посадових обов'язків;
- за погодженням з керівництвом суду залучати інших працівників апарату суду з метою забезпечення виконання покладених на них завдань;
- вносити в межах своєї компетенції пропозиції щодо вдосконалення роботи суду;
- брати участь у нарадах та зборах трудового колективу суду.
 
4.2. Працівники канцелярії наділені іншими правами, визначеними посадовими інструкціями.
 4.3. Працівники канцелярії зобов'язані:
 -  виконувати вимоги цього Положення та забезпечувати конфіденційність інформації, яка стала їм відома при виконанні службових обов'язків;
 - забезпечувати організацію, своєчасне і якісне виконання дорученої їм роботи;
 -  дотримуватися Конституції та законів України, інших нормативно-правових актів, вимог Присяги державного службовця, Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, Загальних правил поведінки державного службовця, Правил поведінки працівника суду, Правил внутрішнього трудового розпорядку суду, посадових інструкцій, правил охорони праці та протипожежної безпеки, інструкцій по роботі з документами, вимог інших документів, які стосуються роботи суду;
 -   дотримуватись встановлених правил ведення діловодства;
 -  використовувати комп'ютерну техніку та засоби оргтехніки з метою підвищення ефективності та якості своєї роботи, суду в цілому;
 -   постійно підвищувати свій професійний рівень та ділову кваліфікацію.
 
5. Відповідальність
 
 5.1. Працівники канцелярії відповідно до Кодексу законів про працю України, Законів України «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», Положення про автоматизовану систему документообігу суду несуть відповідальність за порушення трудової дисципліни, неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов'язків і завдань, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних із прийняттям на державну службу та її проходженням.
 
6. Прикінцеві положення
 
6.1. До цього Положення можуть вноситися доповнення та зміни за погодженням із головою суду, що затверджуються керівником апарату суду.
6.2. Строк дії Положення не обмежений.