flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

2017 рік

АНАЛІЗ

стану обліково-статистичної роботи

 в Очаківському міськрайонному суді Миколаївської області за 2017 рік.

 

Відповідно до Закону України «Про судоустрій та статус суддів» та на виконання основних напрямків роботи в Очаківському міськрайонному суді Миколаївської області проаналізовано стан обліку статистичної роботи за 2017 рік.

Під час проведення вище зазначеного аналізу було використано наступні матеріали: план роботи суду на 2017 рік та матеріали за результатами його виконання;

нормативно-правові акти, що регулюють питання обліку і реєстрації судових справ та матеріалів; методичні рекомендації щодо проведення огляду даних судової статистики.

 

  1. Планування роботи суду та стан її виконання.

 

Планування роботи Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області у 2017 році проводилося на рік і включало в себе сукупність організаційних заходів, перелік питань та завдань, які необхідно виконати та строки їх виконання.

План сформований у відповідності з примірними методичними рекомендаціями щодо їх складання, до якого внесені всі актуальні питання, з них: аналітична робота, підвищення професійного рівня та ділової кваліфікації працівників апарату суду, перевірка роботи канцелярії суду, обліково-статистична робота, робота із зверненнями громадян, антикорупційне законодавство, робота з кадрами та інше.

Обліково-статистична робота в Очаківському міськрайонному суді Миколаївської області в 2017 році проводилась відповідно до вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів.

В номенклатурних справах по виконанню запланованих заходів міститься необхідна документація.

Відповідно до планування проводилися навчання з працівниками апарату суду, де вивчалися Закони України «Про виконавче провадження», «Про запобігання корупції», «Про державну службу», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Загальні правила етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування,  Положення про автоматизовану систему документообігу суду та інші нормативно-правові акти, перевірявся рівень знань працівників з обліково-статистичної роботи, та інше.

У першому півріччі 2017 року у суді за результатами звітного періоду були сформовані Базові показники ефективності діяльності Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області, які надіслані для узагальнення до апеляційного суду Миколаївської  області та розміщені на веб-сайті суду, здійснений  огляд стану здійснення правосуддя, який надісланий для узагальнення до ТУ ДСА України в Миколаївській області.

 

  1. 2. Впровадження та вдосконалення роботи з обліково-статистичної роботи в автоматизованій системі документообігу суду.

 

З 1 січня 2011 року відповідно до Закону України «Про судоустрій та статус суддів», а також Положення про автоматизовану систему документообігу загальних судів, затвердженого Радою суддів України 26.10.2010 року № 30, в суді було впроваджено автоматизовану систему документообігу.

Всі працівники апарату суду та судді користуються автоматизованою системою документообігу Очаківського міськрайонного суду. Кожен з них працює в системі під своїм логіном і паролем, та має право доступу до окремих розділів системи на підставі наказів керівника апарату суду. Тільки керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду та головний спеціаліст з ІТ мають право повного доступу до всіх розділів системи.

З 27.02.2012 року державним підприємством «Інформаційні судові системи» в судах України  впроваджено промислову версію КП «Д-3».

В цілому програма КП «Д-3»  зручна у використанні для працівників апарату суду,  з часом стає більш удосконаленою, після впровадження нових версій програми. У працівників, які займаються первинним обліком справ в КП «Д-3», хороші результати використання її в роботі .

Всі справи, які надходили до Очаківського міськрайонного суду  у продовж 2017 року, реєструвались та проходили автоматичний розподіл у автоматизованій системі документообігу суду.

 

  1. Працівники суду, які займаються первинним обліком і судовою статистикою у суді.

 

Первинний облік документів в Очаківському міськрайонному суді Миколаївської області  ведеться у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах та Положення про автоматизовану систему документообігу загальних судів.

В суді організацією первинного обліку займаються:

 Дані обліку відображаються у обліково-статистичних картках відповідно до руху справи та алфавітних покажчиках, реєстрах судових справ і матеріалів, переданих на розгляд головуючим суддям, в журналах розгляду судових справ і матеріалів.

 Організовують і здійснюють контроль за достовірністю, об’єктивністю та цілісністю подання статистичної інформації про роботу суду - керівник апарату суду та голова суду.

 Відповідальними особами за складання статистичних звітів в Очаківському міськрайонному суді Миколаївської області є: керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду та помічник голови суду.

  Крім того, ці працівники мають значний досвід роботи, оскільки працюють у суді тривалий час.

 

  1. Робота з картками на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу (кримінальне провадження) в суді.

 

  Обов’язки по заповненню ( в електронному вигляді) карток на осіб в КП «Д-3», стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу (кримінальне провадження), покладено на помічників суддів, секретаря судового засідання з виконанням обов’язків старшого секретаря суду. Керівник апарату суду забезпечує своєчасне направлення електронного варіанту даних карток до ТУ ДСА України в Миколаївській області, у відповідності до вимог Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу.

 

5 .Складання звітів за 2017 рік про стан здійснення правосуддя судом.

 

  У статистичних звітах Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області відображається достовірна інформація про загальні  дані роботи  суду, які подаються своєчасно до ТУ ДСА України в Миколаївській області згідно складеного графіка.

  Статистична звітність за 2017 рік складається у відповідності до Інструкції
щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів, Методичними рекомендаціями щодо заповнення форм звітності та внесення в ручному режимі в КП «Д-3».

  

Висновок.

 

 Основними причинами недоліків в роботі є недостатнє знання положень чинного законодавства працівниками апарату суду, відповідних інструкцій, якими повинні керуватися працівники апарату суду, які відповідають за первинний облік, втілення на практиці пред’явлених сьогоденням вимог щодо впровадження та розповсюдження  інформаційних технологій в діяльності  суду, що потребує від співробітників апарату суду не тільки фахових знань у галузі юриспруденції, але й належної підготовки в роботі з комп’ютерною технікою.

 З метою недопущення в подальшій роботі помилок та недоліків при веденні первинного обліку необхідно:

 

 

 

Заступник керівника апарату суду                                       Н.Г.Загреба