Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом голови Очаківського міськрайонного суду
Миколаївської області
від 08 січня 2013 року № 8/1
ПОЛОЖЕННЯ
про забезпечення доступу до публічної інформації
в Очаківському міськрайонному суді Миколаївської області
Розділ І. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок доступу до публічної інформації в Очаківському міськрайонному суді Миколаївської області (далі – Суд).
1.2. Визначення понять:
1) запит на інформацію – це прохання особи чи групи осіб в усній, письмовій чи іншій формі надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні Суду;
2) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі здійснення Судом повноважень, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні Суду;
3) запитувачі інформації – фізичні, юридичні особи, крім суб’єктів владних повноважень, об’єднання громадян без статусу юридичної особи;
4) звернення громадян – викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги;
5) суб’єкт владних повноважень – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
1.3. Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про судоустрій і статус суддів», «Про інформацію», «Про доступ до судових рішень», Цивільного процесуального кодексу України, Кримінального процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України.
1.4. Дія цього Положення не поширюється на надання інформації при здійсненні судочинства Судом, при виконанні судових рішень, на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.
1.5. Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запиту) про діяльність Суду організовує керівник апарату суду, забезпечують відповідальні працівники Суду, визначені даним Положенням, або резолюцією голови суду чи керівника апарату Суду.
Розділ ІІ. Забезпечення доступу до публічної інформації про діяльність Суду
2.1. Доступ до публічної інформації про діяльність Суду забезпечується:
1) оприлюдненням публічної інформації в засобах масової інформації;
2) розміщенням публічної інформації на офіційному веб-сайті Суду в мережі Інтернет;
3) розміщенням публічної інформації на інформаційних стендах у приміщенні Суду;
4) присутністю запитувачів інформації на відкритих судових засіданнях у Суді;
5) наданням інформації за запитами на інформацію.
2.2. Інформація про діяльність Суду може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, в тому числі у вигляді електронного документа.
2.3. Публічна інформація про діяльність Суду надається у формі, визначеній законодавством у сфері судоустрою, статусу суддів та здійснення судочинства.
У випадку якщо форма надання публічної інформації законодавством не передбачена, вона надається у формі, визначеній у запиті на інформацію. У разі неможливості надання вказаної інформації у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається в Суді. Публічна інформація може надаватись в усній формі фізичним, юридичним особам, об’єднанням громадян під час особистого прийому. В усній формі, в т.ч. в телефонному режимі надається інформація учасникам судового процесу щодо дати надходження судової справи до суду, єдиного унікального номера судової справи, номера провадження, прізвища учасників процесу, дати та часу призначення судової справи до розгляду, місця проведення судового засідання, дати розгляду судової справи, а також інформація про надходження апеляційних чи касаційних скарг та їх розгляду. Зазначена інформація надається старшим секретарем, секретарями суду, помічниками судді та секретарями судових засідань.
2.4. Доступ до публічної інформації про діяльність Суду обмежується, якщо вказана інформація віднесена до інформації з обмеженим доступом. Перелік відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації, визначається в додатку 1 до цього Положення.
2.5. Особами, відповідальними за надання відомостей за запитами на інформацію, є керівник апарату суду та його заступник, помічники суддів та інші працівники апарату суду в межах своєї компетенції.
2.6. Підготовку проектів відповідей на запит про надання публічної інформації про діяльність Суду, а також розміщення визначеної інформації на веб-сайті Суду та інформаційному стенді забезпечують працівники суду в межах своєї компетенції за такими напрямами діяльності:
– щодо інформації довідкового характеру з автоматизованої системи документообігу Суду (далі - АСДС) – старший секретар, секретарі суду;
- щодо документів, що зберігаються в архіві - архіваріус;
– про рух судових справ, день, час і місце їх розгляду, стан розгляду у відповідній судовій юрисдикції справ тощо (в письмовій формі за письмовими запитами) – помічники суддів, які прикріплені до відповідного судді;
– про доходи суддів, інші персональні дані та відомості з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та про доступ до публічної інформації; про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад – консультант з кадрової роботи;
– про статистичні дані щодо здійснення судочинства Судом, відображені у звітах, матеріали аналізів та узагальнень судової практики Суду – керівник апарату суду, заступник керівника апарату;
– про матеріально-технічне забезпечення Суду, утримання, експлуатацію, ремонт, обслуговування території; господарське забезпечення заходів, які проводяться Судом; створення працівникам безпечних умов праці, надання їм допомоги у вирішенні соціально-побутових питань, забезпечення житлом; охорону праці та техніку безпеки, пожежну безпеку; організацію медичного обслуговування суддів та працівників апарату – керівник апарату суду;
– про інформаційно-телекомунікаційні системи, бази даних Суду – головний спеціаліст з інформаційних технологій;
– про доступ до судових засідань у Суді – старший судовий розпорядник;
– про прийом громадян у Суді – старший секретар суду або працівники канцелярії суду;
– про співпрацю зі ЗМІ, порядок реєстрації представників засобів масової інформації – помічник голови суду;
- про наповнення інформацією веб-сайту Суду – заступник керівника апарату суду.
2.7. Письмова відповідь на запит про надання публічної інформації про діяльність Суду надається за підписом голови суду або його заступника, керівником апарату суду або його заступника в межах визначеної компетенції.
Розділ ІІІ. Надання публічної інформації про діяльність Суду
3.1. Оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації забезпечується помічником голови Суду відповідно до законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про друковані засоби масової інформації», «Про телебачення і радіомовлення», «Про інформаційні агентства».
Порядок взаємодії Суду з представниками засобів масової інформації визначено у додатку 2 до цього Положення.
3.2. Оприлюднення на офіційному веб-сайті Суду інформації, підготовленої відповідальними працівниками Суду в межах своєї компетенції, здійснює головний спеціаліст суду з інформаційних технологій. Контроль за своєчасним наповненням веб-сайту забезпечує заступник керівника апарату суду.
3.3. Розміщенню на офіційному веб-сайті Суду, зокрема, підлягають:
1) інформація про діяльність Суду:
– місцезнаходження, поштова адреса, адреса електронної пошти для направлення електронних запитів на інформацію;
– прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти Голови Суду та його заступника, керівника апарату Суду та його заступника, а також інших відповідальних працівників апарату Суду за визначенням керівника апарату;
– розклад роботи та графік прийому громадян;
– вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
– порядок звернення до Суду учасників судового процесу;
2) правила внутрішнього трудового розпорядку Суду;
3) інформація про нормативно-правові засади діяльності Суду;
4) інформація, пов’язана з розглядом справ у Суді;
5) дані судової статистики;
6) інформація про порядок складання та подання запиту на інформацію;
7) звіти, в тому числі щодо результатів розгляду запитів на інформацію;
8) інші відомості про діяльність Суду, які належать до публічної інформації.
3.4. Рішення Суду розміщуються в Єдиному державному реєстрі судових рішень відповідно до Закону України «Про доступ до судових рішень» шляхом підписання судових рішень через комп’ютерну програму «Документообіг загальних судів».
3.5. На першому поверсі приміщення суду на інформаційному стенді розміщується інформація:
1) про порядок роботи Суду, включаючи порядок прийому громадян, представників юридичних осіб, об’єднань громадян, з питань, пов’язаних з організацією діяльності Суду;
2) відомості про дату, час, місце проведення судового засідання у справах, призначених до розгляду в Суді;
3) банківські реквізити для сплати витрат судового збору;
4) порядок пропуску до приміщення Суду;
5) зразки заяв;
6) інформація про надання безоплатної правової допомоги;
7) інші відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність Суду.
3.6. Фізичні особи, представники юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи мають право бути присутніми у відкритому судовому засіданні в Суді, робити письмові записи, а також використовувати портативні аудіотехнічні пристрої відповідно до вимог та обмежень, які встановлюються процесуальним законодавством. Проведення в залі судового засідання фото-і кінозйомки, відеозапису, а також транслювання судового засідання допускається лише за рішенням суду.
3.7. Порядок доступу осіб, указаних у пункті 3.6 до приміщення Суду і у зали судових засідань регулюється Правилами пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних засобів, затверджених наказом ДСА України, Міністерства внутрішніх справ України від 12.09.2005 р. № 102/765.
3.8. Запитувач має право звернутися до Суду із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в канцелярії Суду та на офіційному веб-сайті Суду (додатки 3 – 5 до Положення). У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити особа відповідальна за прийом громадян в Суді, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала. Форма електронного запиту містить інструкцію щодо його заповнення (додаток 6 до Положення).
Розділ ІV. Порядок реєстрації та опрацювання запитів на інформацію
4.1. Запити на інформацію, що надходять на адресу Суду, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються секретарем суду в автоматизованій системі документообігу , відповідно до Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді з урахуванням вимог цього Положення.
4.2. Після отримання та реєстрації вхідної кореспонденції секретар суду виокремлює запити на інформацію і невідкладно передає їх керівнику апарату суду.
4.3. У випадках коли запит містить прохання надати інформацію, яка стосується різних напрямів діяльності Суду, відповідальними за надання відповідей на запит можуть бути визначені декілька працівників в межах їх компетенції, визначеної пунктом 2.6 цього Положення та посадовими обов’язками. За рішенням Голови Суду або його заступника, керівника апарату Суду чи його заступника відповідальним за надання відповіді на такий запит може бути визначено одного із працівників Суду. У такому випадку співвиконавці зобов’язані не пізніше чотирьох робочих днів з дня отримання Судом запиту надати відповідальному виконавцю необхідні документи.
4.4. Запит на інформацію з відповідною резолюцією Голови Суду чи його заступника, керівника апарату Суду чи його заступника невідкладно передається виконавцям.
4.5. Реєстрація запитів на інформацію, які надійшли до Суду у вигляді електронного документа, здійснюється головним спеціалістом з інформаційних технологій в загальному порядку після їх роздрукування на паперовому носії, опрацювання запитів на інформацію здійснюється керівником апарату суду з визначенням відповідальної особи.
4.6. Відповідь на електронний запит надається на адресу, вказану запитувачем інформації у запитуваній формі (листом чи у вигляді електронного документа). Паперові копії листування за електронними запитами на інформацію зберігаються в окремій номенклатурній папці згідно з номенклатурою справ Суду.
4.7. Відповідь на запит на інформацію має надаватись не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту Судом.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
4.8. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, голова суду, керівник апарату суду на прохання відповідального за надання інформації за таким запитом, може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. Про продовження строку відповідальний за надання інформації за запитом повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
4.9. У випадках коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, працівник, відповідальний за надання інформації, не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання Судом запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат. Розмір фактичних витрат на копіювання та друк визначається Судом в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.
4.10. У разі якщо запит, поряд з проханням надати публічну інформацію, містить прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної, то відповідь на питання, які не відносяться до публічної інформації, може бути направлена заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавством, про що запитувач повідомляється у відповіді на інформаційний запит.
Розділ V. Порядок надання інформації про діяльність Суду
5.1. Відповідь на запит готується визначеним в резолюції виконавцем, а також відповідь з відмовою в наданні інформації з підстав, передбачених підпунктом 1 пункту 5.4 цього Положення, надається за підписом голови Суду або керівника апарату Суду, в межах визначеної компетенції в залежності від змісту запиту.
5.2. Відповідь на запит повинна містити запитувану інформацію або мотивовану відмову в наданні такої інформації. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса Суду, посада особи, яка надає відповідь, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.
5.3. У випадку якщо запитувана інформація про діяльність Суду належить до інформації з обмеженим доступом, у відповіді на запит вказуються вид, найменування, номер і дата прийняття акта, відповідно до якого доступ до зазначеної інформації обмежений. У разі якщо частина запитуваної інформації належить до інформації з обмеженим доступом, а інша частина є загальнодоступною, надається запитувана інформація, за винятком інформації з обмеженим доступом.
5.4. Відповіді на запит підлягають обов’язковій реєстрації в Суді.
5.5. Суд має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:
1) якщо він не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених статтею 10, частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», відповідно до якої запит на інформацію має містити:
– ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- з якою метою інформація збирається, як, ким і з якою метою буде використовуватись;
– підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Особі, яка не оплатила передбачені законодавством фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, запитувана інформація надається після сплати цих витрат.
5.6. Інформація на запит надається безкоштовно. У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк.
Додаток 1
до Положення про забезпечення доступу
до публічної інформації
в Очаківському міськрайонному суді
Миколаївської області,
затвердженого наказом голови суду
від «08» січня 2013 року №
ПЕРЕЛІК
відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації
1. Не належать до публічної інформації:
– інформація, яка на день надходження запиту не відображена та не задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях і її відображення та документування не передбачено чинним законодавством;
– інформація, яка отримана або створена при опрацюванні матеріалів, пов’язаних зі співробітництвом Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області з судовими органами інших держав чи міжнародними організаціями;
– інформація, яка отримана або створена при листуванні з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, громадянами;
– внутрівідомча службова кореспонденція та доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності суду, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
– інформація, яка міститься в матеріалах судових справ.
2. Публічною інформацією з обмеженим доступом в Очаківському міськрайонному суді Миколаївської області є:
1) конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов;
2) таємна інформація – інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю;
3) службова інформація – інформація, що міститься в документах, яким присвоєно гриф «для службового користування».
Додаток 2
до Положення про забезпечення доступу
до публічної інформації
в Очаківському міськрайонному суді
Миколаївської області,
затвердженого наказом голови суду
від «08» січня 2013 року №
ПОРЯДОК
взаємодії Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області з представниками засобів масової інформації
1. Взаємодія Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області (далі – Суд) із вітчизняними та зарубіжними засобами масової інформації (далі – ЗМІ) відбувається відповідно до Конституції України, законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про друковані засоби масової інформації», «Про телебачення і радіомовлення», «Про інформаційні агентства», Положення про апарат Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області та цього Положення.
2. Організація роботи із взаємодії Суду зі ЗМІ здійснюється помічником голови Суду або особою, яка виконує його обов’язки.
3. Відвідування судових засідань Суду представниками ЗМІ здійснюється без попередньої реєстрації за пред’явленням службового посвідчення, крім випадків проведення закритих судових засідань відповідно до процесуального законодавства.
4. Представники ЗМІ, як і інші учасники судового процесу та особи, присутні у відкритому судовому засіданні, можуть використовувати портативні аудіотехнічні засоби відповідно до законодавства.
5. Проведення в залі судових засідань фото- і кінозйомки, теле-, відеозапису, а також транслювання судового засідання допускається за наявності згоди на це осіб, які беруть участь у справі, та за відповідним рішенням суду.
6. Представники ЗМІ, присутні у судовому засіданні, мають дотримуватися загальних правил поведінки у судовому засіданні, вимог процесуального законодавства, не порушувати права інших осіб, не заважати здійсненню правосуддя.
7. Допуск представників ЗМІ у судові засідання у межах судового розгляду здійснюється старшим судовим розпорядником або судовим розпорядником з подальшим інформування головуючого по справі. Запис представників ЗМІ на засідання та інші офіційні заходи у Суді поза межами судового розгляду здійснюється на кожен захід окремо шляхом складання помічником голови суду, або іншою особою, визначеною керівникам апарату суду, відповідних списків.
8. Списки представників ЗМІ, які висловили бажання бути присутніми на відповідному заході, складаються на основі телефонних, письмових, надісланих електронною поштою заявок із зазначенням імен та прізвищ представників ЗМІ, які вони представляють, і в часових межах, визначених у прес-анонсі.
9. Інформування представників ЗМІ про заходи, які проводитиме Суд, відбувається шляхом завчасного розміщення на офіційному веб-сайті Суду прес-анонсів та розсилання їх на електронні адреси ЗМІ.
10. У разі, якщо кількість представників ЗМІ, які виявили бажання бути присутніми на заході, перевищує наявну кількість місць у приміщенні, де відбувається захід, відповідальні працівники Суду з поясненням цієї причини можуть припинити реєстрацію представників ЗМІ.
11. Представники ЗМІ повинні дотримуватись Правил пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України, міністерства внутрішніх справ України від 12.09.2005 р. № 102/765, приходити завчасно (не пізніше, ніж за 10-15 хвилин до початку заходу), маючи при собі службове посвідчення особи.
12. Організаційне сприяння виконанню представниками ЗМІ професійних обов’язків та забезпечення їх інформаційними матеріалами на захід, що відбувається, здійснює помічник голови суду, або інший працівник суду, визначений розпорядженням керівника апарату суду.
13. Висвітлення діяльності Суду у ЗМІ може відбуватись також шляхом розсилання помічником голови суду, або іншим працівником, визначеним керівником апарату Суду, повідомлень у друковані та електронні ЗМІ, на радіо та телебачення.
14. Відповіді на інформаційні запити ЗМІ залежно від їх характеру і складності (інформація відкрита чи з обмеженим доступом) можуть надаватися головою Суду та його заступником, керівником апарату Суду та його заступником, помічником голови або іншим працівником суду в усній формі на усні запити журналістів та в письмовій формі на письмові запити керівництва редакції у межах своєї компетенції. Проекти відповідей на письмові інформаційні запити представників ЗМІ щодо діяльності Суду готує помічник голови суду за підписом голови суду, його заступника, керівника апарату суду або його заступника в межах своєї компетенції.
16. Інформаційні запити, що потребують, враховуючи специфіку діяльності ЗМІ, оперативного реагування, розглядаються у стислі строки.
Додаток 3
до Положення про забезпечення доступу
до публічної інформації
в Очаківському міськрайонному суді
Миколаївської області,
затвердженого наказом голови суду
від «08» січня 2013 року №
Форма електронного запиту на інформацію
Прізвище |
|
|
|
|
|
Ім’я |
|
|
|
|
|
По батькові |
|
|
|
|
|
е-mail |
|
|
|
|
|
номер телефону |
|
|
|
|
|
Поштова адреса: |
індекс |
|
|
область |
|
|
район |
|
|
населений пункт |
|
|
вулиця |
|
|
будинок |
|
|
квартира |
|
|
|
|
З якою метою інформація збирається, як, ким і з якою метою буде використовуватись:
|
|
|
Зміст запиту: |
|
|
---
Додаток 4
до Положення про забезпечення доступу
до публічної інформації
в Очаківському міськрайонному суді
Миколаївської області,
затвердженого наказом голови суду
від «08» січня 2013 року №
Форма письмового запиту на інформацію (для фізичних осіб)
|
|
Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області що проживає за адресою: ___________________________ ___________________________ тел. _________; е-mail:___________ |
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу надати мені таку інформацію:
1. ___________________________________________________________________________
2. ___________________________________________________________________________
3. ___________________________________________________________________________
Інформація збирається з метою ______
та буде використовуватись ______
(зазначити як, ким і з якою метою)
Вiдповідь на iнформацiйний запит прошу надіслати за адресою:
___________________________________________________________________________________
Ознайомлений(а) з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок.___________
(підпис)
«____» __________ 20__ р. _________ ________________
(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)
Додаток 5
до Положення про забезпечення доступу
до публічної інформації
в Очаківському міськрайонному суді
Миколаївської області,
затвердженого наказом голови суду
від «08» січня 2013 року №
Форма письмового запиту на інформацію (для юридичних осіб)
|
|
Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області ____________________________ _ _ ___________________________ ___________________________ тел. _________; е-mail:___________ |
|
|
|
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» просимо надати таку інформацію:
1. __________________________________________________________________________________
2. __________________________________________________________________________________
3. __________________________________________________________________________________
Інформація збирається з метою _______
та буде використовуватись _______
(зазначити як, ким і з якою метою)
Вiдповідь на iнформацiйний запит просимо направити за адресою:
_____________________________________________________________________________________
Ознайомлені з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок.___________
(підпис)
«____» __________ 20__ р. _________ ________________
(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)
Додаток 6
до Положення про забезпечення доступу
до публічної інформації
в Очаківському міськрайонному суді
Миколаївської області,
затвердженого наказом голови суду
від «08» січня 2013 року №
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення електронного запиту на інформацію
Текст електронного запиту повинен містити одне питання та не перевищувати 1 000 знаків. Запит не повинен вміщувати вкладених файлів.
Усі поля в електронній формі запиту підлягають обов’язковому заповненню. Електронний запит з неналежно заповненими або незаповненими полями в Очаківському міськрайонному суді Миколаївської області не розглядається.
Скарги, порядок розгляду яких регулюється процесуальним законодавством, а також запити на інформацію, тексти яких містять більше 1 000 знаків, копії документів, фотографії та інші вкладення, можуть бути направлені до Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області поштовим зв’язком або при прийомі громадян працівниками канцелярії Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області (57508 Миколаївська область, м.Очаків, вул.Леніна, 44).
Відповідь на електронний запит направляється на адресу електронної пошти, вказану запитувачем, у терміни, встановлені законодавством.